Kul

Två av mina vänner på facebook har blivit vänner, skoj!

Nu sover Nellan sött efter att ha haft kusinerna här.
De har lekt och så har vi ätit köttfärslimpa, gott blev det!;-)

Nu ska jag göra lite såna där tråkiga grejer igen..... Vet inte vad jag ska börja med, kanske det som är tråkigast och det är nog att söka jobb.....
Annars finns det massa annat "skit" att te reda på.......

Ikväll är det styrelsemöte på dagis igen.... Hoppas att det går snabbt! 
Är så rackarns trött idag, Nelly har hållt mig vaken lite för många timmar i natt för att jag ska vara pigg.......:-( 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du hemma? Hade du inte fått praktiken på caféet? Trodde du skulle börja där idag..?!?

Eller är jag helt bakom flötet??

2009-11-16 @ 14:25:06
Postat av: Linda

Nä då Lisa du är inte alls bakom flötet!

Det är restaurangfacket som inte fått tummen ur och skrivit på papperet bara.....:-(

2009-11-16 @ 14:33:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0