Glad!

Idag har jag äntligen fått börja min nya praktik!
Känns som att det är ett riktigt bra ställe jag hamnat på denna gång!
Började 7.30 i morse och det var fullt ös från första stund, kul och dagen går fort!!
Jag fick hjälpa till med lunch, baka, duka för fika, diska och göra några mackor.
De är 2 helt underbara kvinnor som har det här cafét och det kan bara inte bli bättre känns det som.
Jag fick frukost, lunch och matlåda åt Tomas plus att jag fick sluta tidigare åxå, generösa tjejer det där:;-)

Nelly däremot verkar inte lika förtjust som jag...
Tog tid att väcka henne i morse men hon va inge sur eller grinig iaf!
Hade varit trött på dagis och somnade vid 20 ikväll.

Ja det är en riktigt nöjd och glad Linda som skriver idag!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att höra Linda!!!

Det måste ju vara ett helt perfekt ställe för dig att jobba på! Bakning och du är ju som ett... =)

2009-11-23 @ 22:44:42
Postat av: Tina

Vad skoj!!!

Då blir det kanske lite bättre ordning med att få lillfröken i säng om kvällarna nu dessutom. :-)

2009-11-24 @ 10:42:12
Postat av: Ullis

Guuuuuuuu va kul det låter, precis vad du behöver! Jag visste det, du ska vara där du får baka om du ska ha praktik, härligt! : D Mycketmycket bättre än Valboaffären.... Jiha! KramKram

2009-11-24 @ 11:21:21
Postat av: Malin

En glad Linda, Så vill vi ha det :)

2009-11-24 @ 12:40:35
Postat av: Linda

Tack för era kommentarer det värmer!!:-)

2009-11-24 @ 21:29:03
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0