Det finns visst fortfarande snälla främlingar!

Var till City gross och handlade.
När jag skulle hämta en vagn med Nelly på armen upptäckte jag att jag inte hade någon femma eller tia...
Tydligen va det en man som hann uppfatta de, så han gav mig en femma!
Jag blev så överraskad och glad!
Tänk att det fortfarande finns såna människor som ställer upp på främlingar.
Jag sa självklart att jag går in och växlar.
Men han tyckte synd om mig och sa att jag skulle inte behöva gå in och växla med en unge på armen!
Sen försvann han...

Det va dagens goda gärning de!!

Kommentarer
Postat av: Katarina Bernström

Det var en snäll farbror. Hade du gått in för att växla så hade du förmodligen kunnat få en sån där "plastgrunka", det fick jag nämligen;-) 2 ggr oxå, men tyvärr så har de gått sönder så nu är det pengar som gäller igen....

2009-11-19 @ 22:32:30
URL: http://huskysens.blogspot.com
Postat av: Tösa

jag träffade oxå en sån trevlig man idag i stan, fick hjälp att lyfta vagnen på ett besvärligt ställe där dom bygger om på torget!! man blir nästan mållös..

2009-11-20 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0