ojojoj

Idag har det blivit mycket gjort!
Har bytt sängkläder, tvättat och dammsugit bland annat.
Känns alltid så skönt när det är rent i sängen!
Medan Nelly sov middag fixade Tomas och jag en del ute. Så idag har det äntligen oxå kommit lite frön i backen!!
Sådde 2 sorters morötter, dill persilja, gräslök, klint och brudslöja.
Kände mig oxå duktig när jag cyklade till macken och lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår!
När Nelly vaknade åkte vi till Valbo för att Tomas skulle klippa sig och sen for vi förbi en "bondfamilj" som Tomas känner.
Där blev vi kvar MÅNGA timmar! De är verkligen trevliga men så där länge hade jag inte tänkt mig att stanna...
Nelly tyckte iaf att det var kul med alla masiner och djur de hade!! Så fick vi ju fika så jag blev oxå nöjd!
I fikarummet hade de en massagefotölj så jag blev bjuden på en kvarts massage oxå!!!
Kändes väldigt konstigt när det inte var händer som gjorde massagen men skitsamma, jag behövde den massage jag kunde få!

Kommentarer
Postat av: tess

duktig du är... har inte gjort ett handtag jag.

2009-05-24 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0