Nelly har redan hunnit med 2 stora bus...

Så klart så blev det inga bildbevis... Hade varit kul att ha faktiskt!
Det första buset inträffade direkt Nelly klev upp...
Tomas och jag låg kvar en stund i sängen efter att Nelly kommit ner på golvet.
Jag tyckte att det blev VÄLDIGT tyst så jag blev tvungen att kolla vad Nelly gjorde.
En slarvig mamma hade visst glömt chipspåsen framme när hon gick och lade sig..........
Så Nelly hade hällt ut allt på bordet och stod och smaskade nöjt!
Tur hon inte satte i halsen!

Det andra buset var vid frukosten.
Tomas och jag bläddrade i varsin tidning och så kollar jag på Nelly och då sitter och och gräver i smörasken!!
Gott som tusan de oxå tyckte hon!! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fest hon kom på då tidigt på morgonen som det var!

2009-05-23 @ 22:24:18
Postat av: Bondbrud

Jodå du!;)

2009-05-23 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0