Massa gotta idag!

Wow, vilket fika det var på öppna idag!!
Tror att det var 8 sorters kakor, bullar och tårta! Allt hembakt utom bullarna eller de såg iaf ut att vara köpta..
Synd att jag inte hade kameran med för det var ett jättefint fikabord!

Gick på affären en sväng för att komma på nå matförslag innan vi åkte hem.
När jag går där så ringer Wilma och säger att de vill ha mat för att de har strömavbrott så blev ju bekymmret ännu större...
Men så fick de önska mat och det slutade med att jag fick göra pannkakstårta igen!
Alla barnen åt jättebra även denna gång men påpekade att det var godare sist.
Det tyckte jag med för den här gången hade jag knappt i nå bär alls.
Ska försöka plocka mycket bär i sommar, det är ju både nyttigt och gott!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta dig för ormarna!!!

2009-05-19 @ 21:22:01
Postat av: Anonym

Akta dig för ormarna i skogen när du plockar bär... å myggen å fisar tihihi

2009-05-19 @ 21:23:02
Postat av: Linda

Haha! Nu vet jag vem du är...

2009-05-19 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0