Fick beröm idag!!

Var till AF direkt efter att jag lämnar Nelly på dagis.
Min coach berömde mig massor och sa att det jag gjort kommer ge resultat!!
Jag hoppas förstås att hon har rätt!:-)
Hon skulle presentera mig för ett till företag och så har jag sökt ett till jobb idag!
Känns som att det flyter på rätt bra, jag är oxå glad att jag tog chansen med den här coachen.
Nu är det bara pengar och en anställning som saknas då...;-)
Känns inte alls kul att ligga på minus på lönekontot.... Blä.......
På fredag ska volvon besiktas och om det är nå fel på den vet jag inte vad jag gör...
Inga pengar att laga den med så då får det väl bli cykeln en del framöver.... Bra för kondisen då iofs!;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt med lite beröm!!!

2009-05-26 @ 20:19:55
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Bondbrud

Ja men verkligen!

Annars är det ju lite svårt med motivationen som läget ser ut...

2009-05-26 @ 21:05:47
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0