VAB

Första gången förutom för vattkoppor.
Jag tycker att det är så himla svårt att bedöma om jag ska "vabba" eller inte...
Åkte till dagis i morse och fråga va de trodde, åk hem fick jag till svar.;-)
Så idag och imorgon blir vi hemma i alla fall.
Nelly är snorig och hostig, hostar inte så mycket men det är en otäck hosta hon har.

På eftermiddagen va vi på Wilmas luciafirande iaf, det var ju utoomhus så då borde ju inte smittan sprides tycker jag. Ingen feber har hon heller men är lite småhängig och "sjuk på ögonen".

På kvällen vart det vab:mys!
Vi titta på film och åt lite chips, mamman tycker lite synd om Nelly..;-)
Pappan är och fixar nåt med sin plog och det verkar kunna behövas! Så fiiiint blir det med snön! Bävar bara för när han ska ploga på nätterna och sova på dagarna om vi är hemma...... Kommer ihåg att det inte va så skoj förra året..:-(

Kommentarer
Postat av: Katarina Bernström

Köp öronproppar och lås in honom i sovrummet;-)

2009-12-14 @ 22:01:12
URL: http://huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack för tipset.;-)

2009-12-15 @ 10:50:45
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: tessa

Blev det buss hem?

2009-12-15 @ 13:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0