Tur vi inte är som alla andra...

Nån måste ju åka och handla på Ica en lördagkväll också...;-)
Lutar åt att det även blir lite kinesmat när vi ändå är ute och åker!:-)

Har försökt "plocka" lite här hemma under dagen och inser att min helgplanering redan spruckit....
Denna helg skulle jag helst hunnit:
Byta sängkläder
Stryka
Städa
Handla julklappar/presenter
Fylla i papper till FK och AF
Åkt en sväng till Hamrångebygden
Äta julbord
Baka
Göra lite julgodis

Tur det är en dag imorgon åxå........ 

Kommentarer
Postat av: Hella

Hej! Jag brukar också hamna på ICA på lördagskvällar:) nu blev jag nyfiken på din frisyr, ut med en bild. Jag har uppdaterat min blogg igen:) Kram

2009-12-14 @ 11:27:55
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Tyvärr var det visst fler än vi som hade tomt i kylen denna lördagskväll...

Nån bild blir det nog inte.;-)

Har redan läst! Hoppas på mera läsning idag!;-)

2009-12-14 @ 12:37:57
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0