Ny outfit!

Idag har jag shoppat loss rätt så bra!
Till mig blev det handlat ett par baggyjeans och en tröja tillsammans blev det 800 kr! (Bra att unna sig själv nåt ibland!)
Blev julklappar till Patrik, Tomas, William och Nelly oxå!
Kan ju inte skriva vad här bara....;-)
Brände nog en och annan tusing iaf.;-)
Nu fattas typ bara 2 julklappar men jag vet nog va jag ska köpa så det borde gå smärtfritt!
Hittar jag nåt mer till Nelly så får hon det men jag tänker inte leta.

På kvällen har Nelly och jag bakat saffransbullar med mandelmassa och apelsin, de som jag gjorde förra året och som ligger på min receptblogg!;-)
Synd att "alla" i familjen vill vara i köket när jag vill ha det för mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0