Kramkalas

Nelly har blivit väldigt kramig av sig och även såna hon inte känner så bra får kramar!
På juldagen va vi till ett par som Tomas arrenderar åkrar av och de ville prata med Nelly och att hon skulle sitta i knä osv... Men Nellan ville inte! Men när vi skulle åka fick de iaf varsin kram!:-)

Idag var vi till min gamla arbetskamrat Erika på besök, där fick vi gott fika och Nelly fick bestämma vilken kanal tv:en skulle va på och även byta kanal.;-)
När Simon kom hem blev det innebandymatch med Erika och hon va riktigt säker! Nelly alltså..;-) hihi..
Men när jag tillslut fick med mig Nelly till dörren och kläderna så fick Erika och Peter varsin kram!

Ikväll kom som jag skrev Lars och Cissi med paket och de fick oxå kram innan de åkte.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0