Klippt och nöjd!

Idag har jag klippt mig på ett nytt ställe och det känns som ett väldigt bra sådant!
Hon som klippte tyckte som jag att jag ska spara ut håret ungefär till axlarna.
Dessutom gjorde hon så att luggen inte börjar bak på huvudet som den gjort ett tag....
Kommer troligtvis gå till samma tjej även nästa gång!
Fick klippa mig på arbetstid, vilket resultera i en senare dag än vanligt... Tror iaf att det va för de jag fick sluta senare än jag brukar.

Hade jag nu haft nå fina kläder så hade jag kunnat lagt ut en bild på min frilla men nu är inte fallet så....;-)

Kommentarer
Postat av: Anna J

Lägg ut bild människa! Nyfiken ju! =) Vart var du och klippte dig?

2009-12-12 @ 09:07:02
Postat av: Linda

Klippte mig på Shape inne på Sandbacka!

2009-12-12 @ 11:31:06
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Ullis

Va kuuuul, jag vill åxå klippa mig (men jag törs inte eller kanske ja vi får se...) Lägg ut en fotobild på ansiktet då bara å frissan såklart Linda.. vill se vill se vill se........

2009-12-12 @ 15:13:24
Postat av: Linda

Nä inte lyckas jag få till nån sån bild...

Men du får väl komma hit och titta!;-)

2009-12-12 @ 16:22:33
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0