Eckerö!

Gung gung gunga!
Ja den låten passa bra idag den.;-)
Gunga innan vi lämnat land så för att va på den säkra sidan tiggde jag en åksjukatablett av syrran.
Gick rätt bra för min del men tyvärr inte för syrrans barns del... Alla tre blev jättedåliga och två av dem spydde stackrarna.
Jag va nog den som åt mest på julbordet nästan och det säger ju en del om statusen på de övriga.;-) Haha..
Det va ett riktigt fint julbord mycket bättre än jag föreställt mig! Dessertbordet gick inte av för hackor!
Blev en rätt billig färd det jag gjorde av med va 143kr.
Köpte tablettaskar, solglajjer och en kaka! Inge sprit denna gång!;-)
Var ett jäkla väder att köra i.. Ner gick sakta och hem..... Ja va ska man kalla det? Krypfart? Halva vägen typ körde vi mellan 30-50.. Stannade 4 gånger tror jag och gjorde ren torkarbladen..
Men hem kom vi och det är ju huvudsaken det!!!

Nu har jag lyckats skriva några julkort.... Tyvärr inte så många som jag tänkt men men..
Dags att lägga i ved sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0