Idag hände det lite i varje fall!!

Har ju varit så uttråkad ett tag nu....
Idag när Nelly var på dagis så grajade jag på i väldig fart här hemma! Skulle behövas lite oftare det...
När jag hämtat Nelly så kom Sara och Liam och hälsade på! Trevligt tyckte både Nellan och jag.
Sen efter kvällsmaten så åkte vi till Anna och Alva och lekte.
Nelly och Alva lekte inte så mycket med varann men jag tyckte iaf att det var trevligt!
Fick oxå hålla i gulliga Astrid som nu var hela 5 veckor!
Så fort man glömmer, det var nästan lite läskigt att hålla ett sånt litet barn.
Kikade förbi en snabbis hos Anso oxå för Tomas var där hos Anders.
Men sen bar det av hemmåt i väldig fart!!! Nellan lära ju få sova!
Så nu är det internet som gäller sen sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0