Ensam för en liten stund

Den här gången passar jag på att blogga lite istället för att städa!;-)

Tänker varje dag på hur klok Nelly faktiskt är, tycker det är rätt otroligt att ett sånt litet barn är så smart!
Hon tar efter varenda grej jag eller Tomas gör!
Som igår när Tomas satt i bromsen på vagnen för att Nelly höll på rulla iväg den. Går inte många sekunder så gör hon precis lika...
Eller som idag när vi såg massa myror ute på plattorna... Då går mitt lilla barn och hämtar en spade som hon börjar slå ihjäl dem med! Ingen djurvän där inte.... Och nu är det inte så att jag brukar gå och slå myror med en spade men troligtvis har hon sett när jag använt flugsmällan..;-)

Kommentarer
Postat av: Tösa

hihihi

2009-08-07 @ 16:22:30
Postat av: Linda

Ja det är en rolig tid nu men oxå jobbig...

2009-08-07 @ 23:00:25
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0