Bra dag idag!!

Ja idag har jag haft en riktigt bra dag!
Mamma har varit här och då har jag fått lite gjort.
Vi var även till S-viken en sväng med syrran.
Pontus klippte sig och blev en riktig snygging!!
Jag var nära att köpa en riktigt snygg tunika på KappAhl men tyckte att den var lite för kort i ärmarna så jag stod över...
Men Nelly fick lite som vanligt!;-) Var ju rabatt på byxor så hon fick ett par svarta fodrade. På Lindex fynda jag rejält!
Köpte ett nattlinne och en badrock åt Nellan på halva reapriset! 75 kr för rocken och 52 för nattlinnet!
Sen blev det som vanligt lite mat på Ica Maxi....
Planerade även en liten trip till Åland imorgon, men det sket sig nog.... Finns inga bilplatser på färjan vi ville med...:-(
Riktigt tråkigt nu när Tomas hade tid och jag packat en del redan..
Får ta och försöka hitta på nå annat helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0