Argast i Storvik....

En riktig skitdag har det varit idag......:-(
Det enda som inte har varit skit är att vi hade det mysigt i Malmjärn med syrran och kids! Och förstås att jag grillade och det blev sketa gott!!
Men annars....... Skulle bla. göra en banankaka för att vi hade "gamla" bananer.... Tänkte att jag gör den när Nelly somnat, men det sket sig fullkomligt så klart! Vägra äta välling, vägra sova, vägra allt utom att bäras eller skrika......
Blir vansinnig av sånt här! Nu tror jag att hon precis lyckats komma till ro och somnat.... Får dessvärre vara vaken ett bra tag till jag och vänta på den där skitkakan!
För det första tog det nog en 40 min att göra den och bananerna var FÖR gamla så jag fick ta de nya som var rätt omogna.. Sen så hade jag tydligen inge ingefära heller.... Och nu får jag sitta uppe till efter 23 bara för att den där kakan ska vara i ugnen en timme!
Nästa gång blir det nog köpkaka......;-)

Kommentarer
Postat av: tessa

hoppas ni har det bättre idag då. sitter på jobbet idag vid datorn.tant eva i köket hälsar.

2009-08-04 @ 13:25:15
Postat av: Linda

Det har varit en mycket bättre dag idag!! Tackar för hälsningen och hälsa tanten tillbaka.;-)

2009-08-04 @ 21:57:51
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0