Farmors födelsedag

Idag skulle min farmor fyllt 87 år om hon levde.
Jag hoppas hon på nåt sätt ser oss fast hon inte finns med oss.
Jag har ju dragit igång ett mormorsrute-projekt för nån vecka sen.
Den här gången är tanken att det ska bli en filt. Ett väldigt stort projekt för att vara mig!
Det var min farmor som lärde mig virka en gång för längesen. Vet inte när men det var när jag var barn iaf. Gissningsvis var jag i tioårsåldern precis som syrrans ena tjej är nu och hon vill gärna vara med och virka.
En liten syjunta har jag startat upp och hoppas att den kommer hållas vid liv länge!

Det här är en mormorsruta ifall det var nån som inte visste.😉

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, en liten mormorsruteuggla virkar hon visst😉

2015-04-23 @ 06:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0