Söndag

Tror att klädförsäljningen igår gick riktigt bra! Det känns så iaf, pengarna har jag inte fått hämta än så det ska bli spännande!

Igår bakade jag, är inte så bra på det längre...:-(
Det har tidigare varit en av få saker jag tyckt att jag varit bra på..

Både igår och idag har vi haft främmande som avlöst varandra, trevligt!!:-)

Promenerade nästan 1,3 mil idag och fick grymt jobbiga skavsår på köpet..:-/
Lär nog vila någon dag. Ska inte gå i dem gamla träningsskorna nå mer. De är utslitna helt enkelt .:-(
Får ont i vaderna direkt jag börjar gå. Men idag upplevde jag nåt jag aldrig gjort tidigare, foten dom domnade bort medan jag gick?!

Nu är det bara 2 dagar kvar på gamla arbetsplatsen, på onsdag är det nya lokalen som gäller!
Hoppas det blir bra trots att jag känner mig skeptisk till det hela...

Påsk är det dags att fira oxå. Måste leta fram grejer att pynta med plus påskkärringkläder ifall Nelly vill klä ut sig.
Skärtorsdagen har jag tagit ledigt, ska bli riktigt skönt med 5 dagars ledighet, det behövs!

Mitt liv är inte så enkelt för tillfället så en paus kan nog behövas.


Kommentarer
Postat av: L8

Hmm låter inte bra det där...:/
Hoppas att vad det än är som är jobbigt löser sig..
Kram på dej!!

2013-03-25 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0