Eckerölinjen

Livet leker för tillfället, känns som att hela världen ler mot mig!:-)
 
Igår hade jag en riktigt fin vän på besök.
Vi åt en god salladstallrik ihop, tog en promenad i kvällssolen och sedan blev det en fika på balkongen.
Jag hade bakat hallonbiskvier.
 
Vi bokade in en resa till Eckerö på lördag, ska bli riktigt mysigt och roligt!
 
Idag har jag varit på sjukhuset och i och med det jobbade jag från Gävle idag.
Skoj med lite ombyte.
 
Blev bjuden på mat hos syrran om jag handlade och det gjorde jag så klart!;-)
 
Ni kan tro att det var mysigt på deras altan i finvädret!
 
Försökte blogga från telefonen för att få med bilder men det funkade inte alls...
 
Bild: Gott med sallad!
 
Bild: Vi kör en härlig sallad ikväll med!
 
Ha, det funkade att ta bilderna från FB och klistra in iaf!:-)
Ska jag blogga så är det ju skoj om jag kan få med några bilder ibland å..

Kommentarer
Postat av: Lotta j

That's the spirit! Kul att du känns uppåt! Keep it up girl och ha skoj på resan!! :)

2013-06-07 @ 23:38:08
Postat av: malin

Underbart att läsa Linda!
Att livet leker alltså!

2013-06-10 @ 06:53:05
Postat av: Lotta j

Härligt! Härligt! Härligt! <3

2013-06-17 @ 08:20:27
Postat av: Emmy

Härligt :)

2013-06-18 @ 09:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0