Yiihooo!

Nu är det rustat, nystädat och nybakat i det Östmanska hemmet! Så nu skulle det vara trevligt med lite besök om kvällarna.;-)
Rätt slut efter att "hållt på" 2 helger i rad...
Mamma och pappa skulle komma och hjälpa mig på lördagen var det sagt. Mamma fick jag hjälp av men pappa förbjöd jag att hjälpa till... Han var med om en olycka i fredags så han behövde vila och han var faktiskt duktig på det!
Jag hoppas att han stannat hemma från jobbet idag men det tror jag dessvärre inte....:-(
Han har fått ett stuprör i huvudet och fått sytt 16 stygn efter ambulansfärd.. 2 timmar efter olyckan är det envise rackaren och jobbar igen... Man kan bli matt för mindre....:-(

Nu sitter jag på ett väldigt försenat tåg och slösar tid... Blir dåligt med lunchrast idag............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0