Marknad

Idag har Nelly och jag varit på en rolig marknad i Storvik!
Inte mycket till knallar men bra arrangerat!
Vi var med syrran och hennes 2 minsta först. Alla utom jag fikade på Mercurius.
Vid lunch åkte de hem och då mötte vi upp Tessa med barn för att äta pizza på Torino.
På marknaden lyssnade vi på uppträdanden, kollade på bugguppvisning, åkte karusell, provade hoppborgen, ponnyridning, köpte godis, kollade in brandstationen och kollade på raggarbilar!
Nu missade jag säkert något men som sagt det var en riktigt bra dag!

Till middag fixade JAG grillat, klyftpotatis, majskolv och tsaziki!
Fixade med lite tvätt och sen blev det en liten promenad med syrran i Torsåker.
Inte ofta vi träffas utan barn och kan prata. Trevligt!

Just det Nellan har hunnit cykla, åkt tramptraktor och matat hästar oxå.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0