Lite om oss

I torsdags var det ju röd dag vilket var skönt!
Jag och Nelly behövde en sån dag tillsammans.
Vi åkte till Sandviken på förmiddagen och åt på Mc Donalds sen for vi vidare till Parkbadet!
Som Nelly tjatat om att vi ska åka till badhuset.
Malin och Tove kom efter, mycket trevligt!
Tove var allt en riktig tuffing, märks att hon är van med vatten.

Nelly var faktiskt tuff hon med!
Jag har tyckt att hon ska prova vattenrutschen som är för barn men hon har inte vågat..
Den här gången sa jag inte ett ord och då ville hon åka!;-)
Hon ville även åka de större.... Jag fegade ur.. Tycker det är otäckt när man ska hålla i någon och trodde att Nelly skulle bli rädd om hon kom under vattnet.

Hon frågade om Malin ville åka med henne och det gjorde dem!
Två gånger och Nelly tyckte att det var superskoj!
Hamnade under vattnet gjorde hon men hon blev inte alls rädd.:-)

På kvällen var vi bjudna till Färnbo på mat och plantinköp.
Gott grillat bjöds det på och senare drömtårta till fikat.
Gluten och laktosfritt, hon är fenomenal den där Karin!:-)
Till rullisen fick vi även grädde och SVENSKA jordgubbar, gott gott!

Karin och jag handlade lite plantor som nu ska förvaras tills att järnnätterna är över.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Järnnätter....

2012-05-19 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0