Sjuka

I fyra veckor har har vi vabbat någon dag varje vecka nu...
I söndags fick Nelly feber och har varit riktigt hängig med hosta och halsont bland annat.
Troligtvis influensa sa de på HC när jag pratade med dem på telen tidigare i veckan.

Tomas var dålig förra veckan och jag har haft feber till och från den här veckan.
Det värsta har ändå varit huvudvärken och den grymma värken i ögonen. Hosta på det förstås..

Nu tror jag att Nellans feber gett med sig efter 5 dagar iaf!
Själv börjar jag oxå känna mig piggare men kom på att det kan vara för att jag tagit en alvedon.;-)

Tittade in på FB och där var det många som skrivit om att de är sjuka..

Hoppas på att det blir bättre friskare tider snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0