Roligt sagt

Igår hade jag nämnt för Nelly att vi KANSKE skulle åka till Hamrånge och hälsa på mormor och morfar.
Det kom hon på ungefär när det var läggdags.
När hon undrade varför vi inte åkt dit så berättade jag att gammelmormor var dålig.
Att hon är gammal och dålig och kanske skulle behöva hjälp av mormor.
Men!? Utbrister Nelly.
Hon har ju en kille!!

Denna "kille" är ju då min morfar på 91 år.;-)
Tror att han skulle bli lite lätt mallig om han fick höra att han är kallad för kille!;-)
Det som oxå var kul är att de har nog varit gifta i snart 70 år så man skulle nog kunna säga att hon har en man faktiskt.

Goa Nellan undrade så klart varför jag skrattade åt henne, men jag kunde bara inte låta bli!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0