Shopping med Nelly

Idag var Nelly med mig till AF och sedan åkte vi till Valbo och hade en mysig dag tillsammans!
Vi köpte 2 presenter till Tomas som snart fyller år. Vi åt mat på Ikea och senare oxå glass.
Jag blev så glad när jag fick veta att de har glutenfria strutar till mjukglassen, till samma billiga pris som de vanliga glassarna. Heja Ikea!

Nelly klagade över att hon "bara" fick ett lim.. Men sen så blev hon nog lite nöjdare när hon fick nagellack och byxor oxå.
Jag "fick" dock inget men det är ju som vanligt det.;-)
Vi handlade lite mat innan vi for hem oxå.

Nu laddar jag för att vinna kampen om att lägga Nelly för att sova....
Sen blir det Irene Huss för oss vuxna!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag hejar på dig i den kampen! :)

2011-10-06 @ 22:10:28
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0