Ojoj

Tänk vad man kan hinna med mycket när man är för sig själv!
Jag har hunnit med massor idag!
Inte allt jag skulle men det viktigaste iaf.:-)
Nu ska jag göra ett sista ryck innan jag ska hämta Nellan på dagis.
Kommer visst nån gratulant ikväll oxå, Tomas firas i 3 dagar.;-)

Imorgon.... Då bär det av!
Jag undrar just hur det kommer gå för Nelly?
Men jag tror att det är nyttigt för oss alla i familjen att jag inte alltid finns tillgänglig.
Jag kommer förmodligen vara rätt trött i huvudet de närmsta dagarna då jag ska umgås med mamma och moster i 2 hela dagar..
Men det kan det vara värt bara jag får shoppa i Ullared!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå va kul med Ullared!! Vill oxå dit. Trevlig resa!

2011-10-12 @ 07:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0