Lägga ner eller invänta inspiration?

Vet inte vad det är för fel på mig?
Det här har inte hänt en enda gång sen jag började blogga..
Men jag känner inte alls för att sitta och skriva massa nu.
Bilder orkar jag ju aldrig engagera mig i heller.. Alltså jag fotar typ inte ens.
Samtidigt vill jag ju ha min blogg för att ha som dagbok och kunna gå tillbaka och minnas. Kanske även kunna visa Nelly när hon vill veta lite mer om när hon var liten.

Ja vi får se hur det blir med det... Förskräckligt trött på Face book nu oxå... Ändå kan jag inte låta bli att kika in mellan varven.... Men det är några dagar sen jag hade full koll på det som hände där.
Kanske jag ska lägga den lilla energi jag har på yramammansrecept istället?

Ska strax lägga upp ett inlägg till iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0