Helgen

Igår var vi till Sandviken på 100-års jubileum.
Hela familjen alltså!
Handlade lite grejer, åt på Mc D och handlade oxå mat.
På eftermiddagen gjorde Nelly och jag kvällsmat och bakade glutenfria bullar.
Direkt de var färdiggräddade tog jag en promenad med en tjej från gruppen på FB som jag skapat.
Mycket trevligt!
Tomas och Nelly åkte och hälsade på Limpan och Ann-Sofie.
Alldeles efter att jag kommit hem fick vi besök av syrran med familj.
Sent som sjutton men trevligt att träffas, blir ju inte så ofta nu för tiden...
Nelly somnade 21.50 men har varit rätt pigg ändå idag.

På förmiddagen idag tog Nellan och jag hant om lite löv.
Hade planer på att åka på barnbio men när vi inte fick tag i nåt sällskap så blev det inget.
Istället åkte vi på bygdemarknad i Torsåker.
Tomas hängde oxå med!
Det var en mysig och trevlig marknad.
Vi köpte lite närproducerat och Nelly fick sig en ridtur bland annat.
Jag fick även tag i en potatissort som morfar pratat om i säkert 10 år. Omöjlig att få tag på enligt honom.;-)
Nu ligger det några kilo här hemma och väntar på honom!

Efter kvällsmaten idag drog Nelly och Tomas till "Hemgrenarna".
Jag stannade hemma för att elda, dammsuga, ta hand om disk, plock och få en liten paus från lilla älsklingen.;-)

Nu har vi duschat/badat och ska njuta av sömn i renbäddad säng!
Ja Nelly har redan sovit ett tag förstås.;-)

Imorgon har vi en hel del att komma ihåg... Bland annat matsäck till Nellys utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0