Bra slut i kropp och knopp...

Idag har jag stressat hela dagen. Har faktiskt känt mig rätt lugn men har kämpat på för att hinna..

Jag har en förkylning på väg.. Haft ont i halsen några dagar nu. Nelly har haft en febertopp..
Men vi har hunnit med en massa disk och vi har dessutom bakat!
På eftermiddagen gav jag upp allt innejobb och gick ut med Nellan en stund så hon fick cykla och vi fick frisk luft!

Syrrans familj och mamma och pappa har varit här och firat Tomas idag. Har lite att röja till imorgon..;-)
När mamma och pappa åkt hem gick syrran och jag på en promenad. När vi kom hem fick Patrik och Tomas åka och köpa pizza.
Jag är helt slut! Kan ju ha att göra med förkylningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0