Sjukhusbesök och frisering

Har äntligen fått varit på neurografi.
Hoppas att allt är bra men det borde det inte vara.
Skitäcklig med stötar och jag tyckte att det gjorde riktigt ont. 20 stötar på rad var inte att leka med kan jag säga....

Träffade mamma för en lunch i Valbo och så kikade vi i några affärer innan det var dags för mig att dra.

Efter dagis åkte vi till syrran på fika och lek. Syftet var egentligen barnvakning.;-) Så Nellan var där medan jag var och friserades.
Tror att jag blev nöjd med klippningen men det märker jag väl först om nån dag. Brukar ta ett tag innan jag vänjer mig vid nya frisyrer.
Ja nu är det inte så mycket nytt med frisyren men lite iaf.;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Spännande! Jag vill också gå till frisören! Älskar att vara nyfriserad fast jag vill ju inte klippa håret :P

2011-05-04 @ 20:43:37
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0