Plus minus noll...

Jag har ju som bekant fått mig ett sommarjobb!
Skönt att få jobba och vara "normal" men det är oxå jobbigt och tråkigt på några vis...
Vill egentligen inte klaga nu när jag fått ett jobb som jag så länge önskat.
Men nu är det så att Nelly får gå 10-timmars dagar på dagis närjag jobbar och det känns INTE bra på något sätt!
Hon kommer även att vara på dagis hela sommaren..

Nu till det som känns mest väldelöst är att jag inte ens kommer tjäna nåt på att jobba...
Efter att jag betalat resor och dagsiavgift så kommer jag få ut samma pengar som när jag har a-kassa.
Känns lite tråkigt faktiskt...

Kan tro att ni tycker att jag bara borde vara nöjd och glad nu men jag har svårt att känna det så just nu...

Kommentarer
Postat av: ullis

... det är juh bara några månader & sommaren går fort! Tänk att det här jobbreferenserna kan leda dig till ett jobb "hemma" i Gävleborgs län i framtiden : ) Förstår att det känns tungt såklart men det ena jobbet leder till det andra... : D

2011-05-27 @ 09:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0