Nomor

Idag har jag gjort min andra arbetsdag på Nomor.
Det är alltså supertrevliga människor som jobbar där!!
Kändes inte lika förvirrande idag heller. Dessutom fick jag prova att ta samtal och lägga upp order själv!
Var ju rätt pirrigt när jag skulle ringa mitt första samtal och det var 4 st som stod brevid och lyssnade.. Men det gick helt ok kändes det som!
Gjorde bara bort mig på en grej tror jag..;-) 

Lunch hade jag inte med mig idag men det löste sig. 
Bestämde att träffa Tina så vi åt på Sibylla.

Nelly blev inte hämtad från dagis i tid... 

Efter kvällsmaten klippte jag gräs och lade en trött Nelly..

Från och med nästa vecka börjar jag jobba halvtid och från 16 juni så blir det heltid!
Alltså fatta!! Jag kommer att få LÖN!!!!:-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt Linda!Grattis!!

2011-05-13 @ 09:10:42
Postat av: helen

Hurra! Det tycker jag du ska ha! =)

2011-05-13 @ 16:28:41
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag är så glad för din skull! Om Klara jobbar där i sommar så får du hälsa från mig!

2011-05-14 @ 07:34:41
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0