Min arbetsdag mm..

Tomas skjutsade till dagis i morse. Skönt att slippa det så här första dagen jag hade en tid att passa.
Jag kom till jobbet i god tid och där fanns massa trevliga/roliga arbetskamrater! Som första intrycket verkade iaf.
Mycket att lära och hålla koll på men med dessa hjälpsamma och snälla arbetskamrater så ska det nog inte behöva bli några större problem hoppas jag!
Lunchrast på en timme varje dag kommer ge mig myror i brallan.... Får se till att ta med nåt att läsa. Är det fint väder så kan det nog kanske bli att utnyttja tiden till en promenad oxå.

När jag hämtat Nellan så köpte vi pizza. Fort hem och äta och så iväg på sista bugg tillfället. Idag var det dubbelbugg. Tre timmar bugg, ja det känns i kroppen! Bra träning synd att det blir uppehåll i 4 månader nu..:-(
Får se om vi kan fortsätta i höst. Beror lite på om jag har nåt jobb då eller inte och om Nelly orkar vara vaken/får barnvakt på kvällarna.
Eftersom att vi går vidare till fortsättningsgrupp så blir det en senare tid än det varit nu. Halv åtta till nio är det som gäller från och med hösten.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Låter ju toppen! :)

2011-05-07 @ 20:13:04
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0