Inte hemma mycket

På förmiddagen blev vi bjudna på lek hos Mia och Tindra!
Vi var ute mest hela tiden och fick både fika och lunch, snällt!
Det var riktigt skönt i solen medan barnen lekte i lekparken utanför dem.
Blev även en kort promenad till affären.

På eftermiddagen åkte vi till Hofors för att kika på när Wilma och Pontus cyklade BMX.
Wilma var väl lite feg vilket jag kan förstå men Pontus han kunde det där han! Riktigt vågad måste jag säga..

Ikväll ska jag i säng i TID! Idag var jag halvdöd hela dagen.. Imorgon måste jag vara pigg för då är det jobbdags igen!
Rädd att jag inte kommer fatta allt det de försöker lära mig... Vill ju inte framstå som lika dum som jag är...

Kommentarer
Postat av: Malin

Linda! Du vet vad vi har sagt!

2011-05-12 @ 06:28:23
Postat av: Linda

Ja ja, men jag tror inte på er....

2011-05-12 @ 06:31:31
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0