Cruising

Ordet cruising kan tydligen ha olika betydelse.
Vi var iaf på bilcruising, sån med massa raggarbilar/sportbilar.
Kändes lite långt att åka till Gävle efter Rättvik men vill man se fina bilar så är det värt det!

Mycket folk var det på Gävles gator! Vilken stämning det är i bilarna alltså, i stort sett alla med ett leende på läpparna!

Vi blev kvar lite väl länge men Nellan hade laddat med sömn i bilen.;-)
Började bli lite kallt oxå så vi for hemåt vid 23.

Nelly somnade förstås i bilen och jag tänkte att jag skulle få mig en fet sovmorgon idag söndag!
Det var då bara till att glömma det.... 6.30 var det som gällde..... Men vissa kan tydligen få sova hur länge som helst.. Ja, jag är avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh härligt med cruising! Vi missade både den och rättviksmarknaden :(



Ja, det är en bäver :) Vi åkte i mammas lilla båt med elmotor (supertyst) så den märkte oss inte förrän Leo började göra väsen av sig. Ganska häftigt :)

2011-05-08 @ 21:02:05
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0