Klasskompisar från förr

Ja för nu har jag ju inga..;-)

Träffade Sandra och Fia idag! Inte många gånger vi setts sen vi slutade högstadiet.
Mycket trevligt och Sandra och jag gjorde stan i några timmar oxå.
Jag köpte faktiskt en ny tröja/tunika för ynka 149:- på Indiska. Har inte provat den än men den blir nog bra!
Nelly fick 3 par strumpor, örhängen och pärlor.
Det var typ det vi handlade.

Känner att jag skulle behöva komma iväg på lite shopping utan barn. Det är fortfarande klädbrist i min garderob och kommer förmodlingen alltid att vara oxå......

Efter kvällsmaten hemma så blev det pärlning! Både Nelly och jag tycker om sånt pyssel.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, pyssel ska vi också köpa hem! Pärlor och vattenfärg saknar vi här hemma. Och saker man kan limma :D

2011-03-11 @ 13:20:06
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Emmy

Jag vill oxå på shopping :)

2011-03-11 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0