Klädbytardag

Efter många om och men blev jag idag med på klädbytardagen i Storvik!
Var glad och trodde att jag skulle "bli av" med lite saker.
Men ack vad jag bedrog mig... Sålde 2 plagg och fick in ynka 65 kronor.. Det kostade 100 att vara med.....
Nu har jag tagit lite bilder på några av sakerna och ska försöka få till några annonser på Tradera i helgen. Får ju ta och passa på nu när man får sälja 3 objekt gratis.;-)

Så här såg det ut när jag försökte sälja.





Är det någon som vet om någon mer klädbytardag? En som det inte är försent att anmäla sig till.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag har hört att det är i Birgittagården nästa helg, vet dock inte vem som håller i det eller om det är för sent.

2011-03-19 @ 23:02:21
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0