Huh

Ibland undrar jag hur dum jag är egentligen.
Jag tror att jag kan och klarar av så mycket vissa dagar...
Som idag.
Jag har skrivit en to do-list som jag nu fattar att jag inte klarar av. Ryggen har redan sagt ifrån....:-(
Liksom varför tänker jag ens att jag ska göra en deg på 1 liter degspad? Eller klarar det gör jag men sen är det inte mer heller.
Jag som skulle damma, dammsuga, torka golv och byta sängkläder minst idag! Det blev inte så nu då....
Hoppas iaf att jag ska klara av promenaden som jag har inbokad strax före dagishämtning. Det är ju bra för mig säger alla läkare..

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Det är ett konkurrerande företag till Anticimex, skadedjursbekämpning med andra ord! Men jag jobbade i kundtjänsten där förra året så de undrade om jag ville komma tillbaka igen i sommar.

2011-03-09 @ 15:17:57
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Då lär jag säga att det är nästan ännu mer irriterande i så fall om man inte får se rätt pris direkt. Hur ska man då någonsin veta vad man betalar? :(

2011-03-09 @ 22:47:05
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0