Har aldrig hänt

Tänk att jag inte köpt en colaflaska på flera veckor!? Jag har inte ens en på lager!
Förr kunde jag inte tänka tanken att det skulle vara helt slut på cola.
Ja iofs så står det en burk i kylen som jag fick med när jag köpte pizza för ett tag sen. Men den har stått länge nu!
Visst dricker jag läsk men nu är det mest när jag är på Max eller nåt sånt och äter.
Det känns iaf oerhört bra att inte "behöva" ha det hemma hela tiden.
Spar både pengar och tänder på det här sättet!!
Hurra för att jag är så bra!! (Iaf i det här hänseendet nu då)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Va duktig du är!

2011-03-26 @ 21:46:40
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0