En förvånansvärt trevlig söndag!

Söndag är inte min favoritdag men denna dag blev riktigt bra!
Jag har inte varit på något vidare humör och det beror till stor del på sömnbrist. Men det beror även på att jag försökt städat och att jag aldrig får vara "ifred".

Vi bjöd hit grannarna Anna och Ingemar på fika på eftermiddagen. Trevligt med lite besök!
Nelly och Linus lekte inte så värst mycket tillsammans men de var iaf ut och lekte lite i lekstugan.

När de åkte hem blev det snabba ryck tillbaka med filmen vi hyrde igår.
Sen snöskottning på dagis och så ivägkörning av återvinning därifrån.

Nelly somnade ovanligt tidigt ikväll. Hoppas på att få tillbaka våra rutiner snart.
Nu har Tomas besök av Anders så jag passar på att blogga lite.;-)
Tänkte försöka lägga upp lite nytt på receptbloggen nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Utan barnvagn kommer man nog runt, men vi fick vända och gå tillbaka när vi kom till reningsverket. Såg att det gick någon med hund lite längre bort så det går nog.

2011-03-07 @ 14:32:54
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0