Blaha blaha

Känner mig... Hm... Jag vet inte..
Uppgiven? Vet inte om det är rätt ord men kanske.

Jag vill iaf att det ska hända något idag.
Hittills har det inte hänt mycket.

Jag har bakat muffins som kommer upp i den andra bloggen och så har jag gjort köttgryta.
Men hur skoj är det att göra köttgryta och äta själv?
Jag uppskattar det inte iaf.

Ikväll ska Tomas på möte och Nelly och jag ska roa oss själva. Inget ovanligt iofs men ändå.
Han ska dessutom på möte 2 kvällar till den här veckan....

Funderar och funderar över vad Nelly och jag ska hitta på idag. Vet inte ens om vi har bil..

Kommentarer
Postat av: mrs d

blev de någe roligt påhitt?

2011-03-21 @ 20:08:17
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0