Tåg och kalas

Idag åkte jag tåg till och från jobbet i Falun.
Var ju rätt skönt att slippa köra men helskotta va dyrt det var!?
220kr kostade kalaset!?!?!

Tomas besiktade volvon idag och det var därför jag åkte tåg.
Kan säga att det blir inge mera tågåka för min del..

För övrigt så var det en stackare på mitt jobb som satte i halsen idag på lunchen. Det slutade med att han hamnade på akuten och skulle sövas för att få lös det som fastnat..
En olycka händer så lätt..

Idag är det Alice 5-års dag och vi har så klart varit där och firat henne! Glad unge och gott fika. Nelly var däremot lite lättstött idag då...
Hon somnade efter 22 igår och blev väckt 6.15 idag.. Hoppas hon tar igen lite sömn inatt nu så hon orkar med sista dagisdagen för veckan imorgon.

Har varit supersugen på en promenad ikväll men det är ju bara att glömma det... Önskar så att jag hade mamma och pappa närmre.

Kommentarer
Postat av: Malin

OJJ! Akuten!

2011-06-22 @ 23:04:49
Postat av: Tina

Ja att lösa enkelbiljett är dyrt. Billigare med månadskort. Det är lite konstigt att man tjänar på att ta bilen om man ska åka nån enstaka gång.

2011-06-23 @ 06:37:56
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Fy så otäckt med olyckor på jobbet! Hoppas allt ordnade sig till slut iaf!

2011-06-26 @ 21:11:07
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0