Ont i magen och huvudet..

Ja det hör ju till vanligheterna för mig. Har det varje dag men nu var det Nelly det var frågan om..
Håller hon på att bli sjuk?
Är det normalt att en 3 åring har ont i huvudet i en hel dag?
Hittar hon på?

En gång har hon sagt att hon haft ont i huvudet förr och då var hon sjuk har jag för mig.
Idag hade hon varit väldigt hängig på dagis och haft ont i huvet hela dagen, typ i pannan. Hon hade till och med lagt sig för att vila på förmiddagen.
Strax innan jag hämtade henne hade hon även börjat säga att hon hade ont i magen.
Höll i sig ett tag men när jag sa att hon nog inte orkade leka ute med barnen som kom och hälsade på oss idag sa hon att det blivit bra.
Jag vet inte hur mycket sanning det är i det hon säger? Gick det över? Gjorde det ont?
Det är för övrigt mycket fantasier och hitta på nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja det är svårt med barn när man inte vet riktigt vad som är sanning. Om det är till någon tröst så såg hon i alla fall pigg ut när hon cyklade omkring på gården när jag lämnade våra barn på eftermiddagen :)

2011-06-15 @ 23:53:38
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja det var skönt att höra! Hon hade tydligen inte varit helt pigg idag heller. Tror det har lite att göra med att inte Hilma är där nu.;-)

2011-06-16 @ 20:03:38
URL: http://yramamman.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0