Önskar mig en problemfri dag

Det skulle vara så otroliigt skönt att ha EN dag utan nåt problem!

Idag har jag problem att hitta en besiktningstid till bilen.... Vill ju inte köra med körförbud och tiden vi fått passar inte. Kan ju inte ta ledigt från jobbet flera timmar för att besikta bilen liksom.

Jag har även problem med vad jag ska köpa till syrran i present...

Och ett problem till fast det är egentligen mer Tomas än mitt...

Ja det var de största och mest aktuella just nu.

Letar man kan man ju komma på hur många som helst så det ska jag INTE göra!

Hade iaf en rolig dag på jobbet idag! Kände inte alls för att jobba idag så det var ju skönt att det blev en trevlig dag.:-)
Det var till och med flera kunder som gav mig beröm! Sånt gillar jag! Annars tycker jag att det är rätt mycket klagomål..

Kommentarer
Postat av: Tessa

när ska den senast besiktigas då?



2011-06-20 @ 22:11:35
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Senast 30 juni. Samma dag som vi fått tid och vi inte kan...

2011-06-21 @ 06:20:29
URL: http://yramamman.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0