Nu blir det ledigt!

I 3 dagar! Den längsta ledigheten jag får i sommar.
Jag trivs med att jobba men inser att familjelivet blir väldigt lidande...
Tycker så oerhört synd om Nelly men det har ni nog fattat vid det här laget..

Imorgon hoppas jag på att vi ska få en riktigt mysig dag ihop iaf!
Vi ska plocka blommor och göra varsin krans har vi sagt.
Tänkte även åka på något "firande" då Nelly gillar att sjunga och dansa. Idag på dagis hade de firat och Nelly hade tyckt det var superskoj!
På kvällen imorgon ska vi till syrran och äta och umgås. Även Magnus och Catrin med barn är bjudna dit.
Funder på att göra nån tårta/efterrätt att ta med men vi får se hur det blir med tiden imorgon.

När Tomas kom hem vid 22 ikväll gick jag ut på en liten promenad och plockade en bukett blommor.
Jätteskön luft och det doftade underbart!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni ska så klart med till Gammelgården och dansa!

2011-06-23 @ 23:38:17
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0