Massa vänner!

Igår umgicks vi med Malin, Tove, mamma, Eva och Hilma!
Mamma var med som barnvakt på sjukhuset och sen en sväng på stan. Malin och Tove shoppade vi med!
Jag hittade asbilliga byxor och typ trefjärdedels byxor. De sistnämnda är röda!;-)
Köpte oxå ett par remsandaler åt mig själv.
De dyra glasögonen som jag haft hemlånade en vecka lämnade jag tillbaka.....
Nelly fick ett par "finskor" och nåt mer har jag för mig.

Idag har vi umgåtts med syrran och hennes barn och sedan Johanna, Micke, Ronja och Leo!
Typiskt min otur så spydde ju Ronja.. Men jag tror att hon mådde dåligt efter allt fika och sedan ha gungat en lång stund.;-)

På kvällningen cyklade Nelly och jag för att handla lite mat. Fixade ihop en ny maträtt ikväll!:-)
Sedan "fick" vi hjälpa Tomas att vara kalvvakt. Han har skaffat sig 2 nya som aldrig varit ute i elstängselhage förut.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Kan trösta dig med att det fortfarande inte visats några tecken på magsjuka eller annan sjukdom heller för den delen. Hon är pigg och glad och leker som vanligt utan att spy :)

2011-06-04 @ 23:24:13
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0