Känns som jag är på väg igen...

På väg till nåt jag inte vill....
Mår faktiskt inge vidare nu.
Var ju bättre ett tag?
Magen är katastrof! Tror att den inte tål att jag sitter så mycket som jag gör kanske?
Ont varje dag iaf....:-(
Skulle ju inte fundera så mycket över det här med glutentjafset men det har jag gjort...
När jag fick veta provsvaret kändes det nästan klart..
Kan jag inte bara få ett klart svar nu?
Vill ju inte äta gluten om jag skadas av det!

Hinner inte med sånt som jag borde och absolut inte sånt som jag vill..
Det är bara jobba, åka bil, laga mat och lite lite tid med Nelly som hinns med..

Jag förstår att det är så här för många som jobbar men jag inte att det är kul för det!
Så inga påhopp och anklagelser av nåt slag tack...

Ja det var lite om "nuet" från mig..

Hoppas på nån gladare och positivare uppdatering snart!

Kommentarer
Postat av: Jennie

När får du definitivt veta om du har gluten då?

Vad gäller jobbet så får du försöka att se det positivt. Se bara pengarna och att det bara varar i några månader!

2011-06-14 @ 22:09:19
URL: http://jenniebenni.blogg.se/
Postat av: Linda

Efter att jag gjort kameraundersökning och det har jag inte en aning om när det blir..

Svårt att se pengarna som nåt positivt när jag inte ens får nå mer över per månad.;-)

2011-06-16 @ 20:04:54
URL: http://yramamman.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0