Bra slut

Sov ruggigt dåligt natten som var...
Vaknade och blev smittad av dåligt morgonhumör...
Orolig över Albin som skulle sövas/opereras.. Tove likaså...
Malin på moderkaksprov och jag som är nojig....
Kom till jobbet och där var det HÅRT arbete som gällde idag.. Helt slut i huvudet...
Hem igen och Nelly var kanske lika trött som mig? Vi gick inge vidare ihop iaf...
Efter att ha pratat i telen en HEL dag så var det jobbigt att höra på Nelly oxå som inte ville äta den äckliga maten idag heller..
Hon stoppade iaf i sig typ 5 små tomater och en halv paprika.. Senare fick hon lite falukorv oxå...
Tog en promenad, kände att jag behöver det när jag sitter stilla inne hela dagarna. Förhoppningen var även att Nelly skulle somna i vagnen men se den gubben gick inte!

Hoppas på en bättre dag imorgon och att jag får mg en god natts sömn åtminstone!


Kommentarer
Postat av: Tessa

usch då vad jobbigt. Alla har vi nog en sån dålig dag ibland men ibland bara blir dom. Hoppas allt gått bra med alla undersökningar. Får höras mer sen.

2011-06-07 @ 22:10:42
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0