Tillbaka

Idag var det jobb igen.
Åkte hem från jobbet i förr går för jag blev så hes/förkyld...
Hade lite retsam feber och så.
Men idag har jag som sagt jobbat igen!
Tog med en kaka som jag bakade igår oxå.
Sega hallonrutor. Tänkte jag skulle tagit en bild och lagt upp den i receptbloggen, men det är mycket jag tänker...
Och lite jag faktiskt gör....

Syrran hämtade Nelly på dagis idag och sen bjöd hon oss på friterad kyckling enligt mitt önskemål.;-)
Vidare från min syrra mot Tomas lille syrra. Hon fyllde år igår så där bjöds det på god tårta!
Vi tittade på deras nya fina båt oxå.
Blev inte lång stund där. Nelly var trött och tydligen Tomas med.
Nu sover båda, det är faktiskt lite skkönt att ha en stund för sig själv på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0